محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

پایان چهار ماهگی

1394/5/7 11:43
850 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف خدا من و نی نی چهار ماهمون تموم شد و وارد ماه پنج شدیم.

سرگرمی این روزام اینه که دستمو بذارم زیر دلم و منتظر باشم یه تکونای خفیفی رو حس کنم، یه چیزی مث نبض زدن، ولی هنوز خبری از لگد زدن نیست.

یکشنبه رفتم دکتر و خانوم دکتر برام کلسیم و فرفولیک و پریناتال نوشت که روزی یکی بخورم.

صدای قلب نی نی ام گوش داد، بار اولی بود که تو مطب صدای قلب نی نی رو با دستگاه میذاشت برام، حس جالبی بود.

بهش گفتم تو سونوی ان تی ام نوشته جفتم پایینه، گفت میره بالا، فقط کارسنگین نکن، مسافرت و پیاده روی ام ممنوع.

بعدم برا هفته دیگه ام سونوی آنومالی نوشت که ایشالا توش جنسیت نی نی مون هم مشخص میشه و میتونیم به فکر وسایلاش باشیم.

++این روزها نصیب همه ی منتظرا ان شا الله

پسندها (2)

نظرات (11)

ستاره
7 مرداد 94 13:17
سلاااااااام عزیزم .. خوبی ؟؟؟ انشاالله به سلامتی عزیزم .. تهوع هات خوب شد ؟؟؟ حالت بهتر شده ؟؟؟ ای جانم دیگه حسش میکنی آخ که چقدر لذت بخشه .. منم دارم لحظه شماری میکنم واسه حس کردنش راستی از کی حسش کردی ؟؟؟؟ منم برام واسه 21 مرداد سونو ان تی نوشته که رفتم نوبت بگیرم گفت واسه 21 تعطیله 25 مرداد بهم نوبت داد گفتم زودتر نمیشه گفت نه باید حتما 11 هفته تموم بشه .. گفت نگران نباش تو همون هفته 12 سونو داره انجام میشه دیر نیست .. دوست دارم زودتر این سه هفته بگذره تا زودتر برم نی نی رو ببینم و از حالش با خبر بشم .. خیلی مواظب خودت باش عزیزم
صبا
7 مرداد 94 15:28
سلام عزیزم همین نبض زدنها تکونا و سکسکه های نینی هست برای لگد زدن زوده انشاالله توی ماه شش و هفت همش درحال لگد خوردنی!!!
ورزش بانوان
7 مرداد 94 15:29
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
همراه رایانه
8 مرداد 94 11:13
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
مامان نفس طلایی
11 مرداد 94 16:36
بسلامتیییییییییییییییییییییییییییییییی
فافا
12 مرداد 94 11:30
انشالله نی نی سالم بیاد توی بغلت عزیزم . دعا کن این روزا نصیب منم بشه
مامان مریم
17 مرداد 94 23:47
سلام عزیزم خوبی؟ به سلامتی ، آزمایش کواد ماکرو انجام دادی؟ ای جانم سونو انو مالی خیلی قشنگه انشالله در مرحله اول صحیح و سلامت باشه و بعد جنسیتشم هر چی خودت تمایل داری و دلت میخواد باشه
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم بله هرجفتشو تو یه روز انجام دادو و خوب بود شکر خدا
مامان مریم
18 مرداد 94 17:01
عزیزم منظورم کواد مارکر بود اشتباه تایپ کردم
مامان آینده
20 مرداد 94 23:16
سلام عزیزم خوب هستی ؟ نی نی خوبه ؟
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام خانوم گل، ممنون خوبیم الحمدلله
ستاره
22 مرداد 94 14:18
خصوصی
هدیه
24 مرداد 94 11:08
سلام عزیزم به به چه حس قشنگی انشالله نی نی نازتون صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ان شا الله شما هم به آرزوی قلبی ات برسی زودتر