محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

حال این روزام

1394/4/26 13:35
878 بازدید
اشتراک گذاری

وسطای ماه چهارم اما هنوز تهوع دارم.

باید خوب خوب ناهار بخورم، یه ذره گوشت و مرغ غذام کم باشه تا شب داغووونم.

میوه ام خیلی کم میتونم بخورم یه ذره بیشتر میخورم حالم به هم میخوره.

دیروز یه گلابی خوردم تا شب 4 بار حالم به هم خورد، ناهارم نتونستم بخورم.

هنوز که هنوزه ضعف دارم... بعضی وقتا از شدت ضعف گریه ام میگیره... هرچی ام مطخورم فایده نداره.

ویارم ندارم حداقل چیزی که دلم میکشه بخورم.

به هیچیییییی دلم نکشید، از هیچیییی ام بدم نیومد. نی نی ام لنگه ی خودمه اهل هوس موس نیس.

فقط میگم خدا کنه تا اخر ماه چهار معدخ و تهوعم بهتر شه ولی ضعف فک کنم تا آخر باهامه... خیلی برام سخته چون اصلا آدم شکمو و خوش خوراک و هله ووله خوری نبودم گاهی اصلا نمیدونم چی بخورم...

ایشالا این روزای سخت نصیب همه چشم انتظارا بشههههههه

پسندها (3)

نظرات (14)

مامان مریم
26 تیر 94 15:37
سلام عزیزم امیدوارم بهتر بشی میدونم خیلی سخته اما ایراد نداره به لذت بعدش می ارزه
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم، آره دیگه آدم به امید روزای شیرینش اینا رو تحمل میکنه
ستاره
26 تیر 94 17:30
سلاااااااااااام مامانی غر غرو انشاالله که هر چی زودتر خوب بشی عزیزم .. برای ضعف چهار مغز بگیر ( پسته و بادام و فندق و گردو ) آسیاب کن روزی یه قاشق مرباخوری بخور خیلی خوبه .. اگه مجازت میبره بریز تو شیر اگه نه همونطوری بخور .. البته اگه همینم مجازت ببره ولی خب از کم شروع کن .. یکمی میوه ترش یا چیزایی که ترش مزه هست رو امتحان کن شاید مجازت عوض شه .. منم غذا میخورم ولی هر وعده به اندازه 4 تا قاشق یعنی چهارمین قاشق دیگه زورکی میره پایین .. ولی در عوض وعده هات و بیشتر کن .. من که بعضی موقع هر دو ساعت دلم ضعف شدید میگیره .. بابت دعای آخر الهی آمین ..
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مجازم؟ مجاز چیه؟ منظورت ویاره؟ میگم که من اصلا ویار ندارم. آجیلم کیخورم، زیااااد، پسته کمتر چون هضمش سنگینه و معده ام اذیت میشه، بادوم خیلی میخورم. چیزای ترشم به خاطر معده ام نمیتونم بخورم. من با هیچی مشکل ندارم همه چی دوس دارم، معده ام داغون شده نمیتونم هرچیزی بخورم. حالا ببینم تا آخر چها خوب میشه معده ام...
مامان لیلی
27 تیر 94 18:23
عزیز دلممممممممممممم تموم میشه و روزای شاد هم میاد...روزایی که فینگیلیت و حس میکنی تو شکمت و دلت میخواد اصلا ا.ن روزا تموم نشه ببینم هفته ی چندمته؟؟؟؟؟؟؟؟ من خودم تا آخر هفته ی 16 تموم شد تموم تهوع هاااااااااااام ببین سخت نگیر به خودت که بخوری...فعلا نی نی اونقدر احتیاج نداره... راحت باش و هرچقدر میلت میکشه بخور اگه هم نه اونقدر بهت فشار نیار... بوووووووووووووووووووس
مامان مریم
28 تیر 94 12:58
سلام خانومی خوبی؟ گلم نمیدونم چرا من هر دفعه نظر میزارم نظرهام بدونم جواب میمونه، خواستم بگم آپم خوشحال میشم اگه تمایل داشتی سربزنی
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم راس میگی شرمنده ام. چند بار اومدم هول هولکی نظرای طولانیو خودم جواب دادم حالم بد بود بقیه رو جواب ندادم ببخشید
ستاره
28 تیر 94 13:02
عزیزم منظورم از مجاز ذائقه ات بود که قبول میکنه یا نه .. انشاالله که خوب میشه عزیزم .. از قبل بارداری یعنی معده ات ناراحت بود ؟ یا به خاطر بارداری و تهوع معده ات اینطوری شد ؟؟ به هر حال انشاالله که خوب میشی عزیزم .. زنجبیل هم برای تهوع خیلی خوبه و فکر میکنم یعنی شنیدم که برای معده هم خوبه حالا باز خودت تو نت یه سرچ کن مطمئن بشو اگه خوب بود اونم انتحان کن ..
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
نه عزیزم معده ام هیچ مشکلی نداشت، تو بارداری اینجوری شده معده ام. تهوعمم در اثر ناراحتی معدمه. زنجبیل واسه بارداری زیاد خوب نیست، بیشتر واسه تهوع صبحگاهی اثر داره واسه من فایده نداشت خیلی. من دارو میخوردم یه مدت. حالمم بهتر بود گلابی که خوردم داغون شدم
مامان آینده
28 تیر 94 19:45
سلام عزیزم خوب هستی ؟ عیدت مبارک مامان شدنت هم مبارک باشه انشاالله به سلامتی و صحیح و سالم دنیا بیاد عزیزم ببخشید یه مدت نبودم و نتونستم سر بزنم الان اومدم خبر بارداریت رو تو وبت دیدم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا نی نی شما هم زودتر بیاد
مامان نی نی ناز
29 تیر 94 11:42
سلام عزیزم... نگران نباش گلم ماه چهارم که تموم بشه دیگه خبری از تهوع نیست... به روزای خوب فک کن... روزی که نی نی نازتو تو آغوش میگیری... خداروشکر کن که نی نی کوچولوت صحیح و سالمه...یه روزی دلت برای این روزها تنگ میشه
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
ایشالا... آره راس میگی همش میشه خاطره
منتظر لطف خدا
29 تیر 94 12:28
به به تا باشه از این حال های بد شوخی کردم امیدوارم حالت بهتر شه عزیزم و کمتر تو بارداری روزای سخت رو تجربه کنی .. و امیدوارم نی نی قشنگ و صالحت ، به موقع و سالن و سرحال بیاد بغلت مراقب خودت و نی نی باش
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
شششالا زود زود قسمت شما بشه این روزا
ساناز
29 تیر 94 12:54
خانومی ویتامیناتو کامل بخور کمپوت آناناس واسه تهوع عالیه حتما امتحان کن رو من که جواب داد انشالله نی نی صحیح و سالم دنیا میاد
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
من به خاطر معده ام میوه بهم نمیسازه متاسفانه. تهوعمم در اثر ناراحتی معدمه.. ایشالا چهار ماهم تموم بشه خوب بشه معده دردم
صبا
29 تیر 94 14:34
انشاالله که به سلامت تا آخرش طی میشه نگران نباش اینقدر بعدها دلت لک میزنه برای این احساساتت برای همه سختی های شیرینش دلت تنگ میشه قدر لحظه لحظه شو بدون التماس دعا به ماهم سر بزن من شما رو لینک کردم
مامان تمشک کوچولو
30 تیر 94 8:16
سلام مامان نی نی آمین برای دعای قشنگتون.
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیز جان
ساناز
30 تیر 94 16:56
عزیزم منم معدم اذیت میکنه ولی آناناس که خوردم مشکلی پیش نیومد البته من بخاطر معدم عرق نعناع و نبات هم زیاد خوردم و میخورم از دکترم پرسیدم گفت ضرر نداره و تهوعم بهتر شد انشالله زودی بهتر میشی خانومی
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
عرق نعناعو که خالی خالی مث آب سر میکشم فک کنم تا حالا 5 لیتر عرق نعناع خوردم
فافا
31 تیر 94 10:35
تمام دردهاش و اذیت شدناش به همون وول خوردناش می ارزه ... نی نی تکون نخورده هنوز ؟
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
نه هنوز عزیزم از هفته 18 تا 22 وقت داره خودشو نشون بده. من الان 17 ام. ببینم از هفته دیگه خودشو نشون میده؟ ایشالا ایشالا زودتر ببینی این روزا رو
نیلوفر جون
3 مرداد 94 11:29
سلام عزیزم خیلی خوشحال بعد این همه مدت بهم سر زدی و خوشحالم از حاملگیت عزیزم مواظب خودتو نی نیمون باش پیادروی اصلا نکن کار زیاد اصلا نکن فقط از خودت مراقبت کن