محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

ورود به سه ماهه دوم

1394/4/10 12:24
843 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماهم تموم شد و چند روزه وارد ماه چهار شدم.

از همون روز اول ماه چهار معده ام و تهوعم بهتر شد، اما کاملا خوب نشده هنوز. خدا رو شکر.

یکشنبه رفتم سونوی ان تی و نی نی گولو رو دیدم، 13 هفته و 1 روزش بود، یه نی نی 6 و نیم سانتی.خییییلی کوچولو بود . واسه خودش خوابیده بود، اینقد آروم بود که خانوم دکتر گفت یه سرفه کن تکون بخوره خندونک گفت احتمالااااا دختره ولی نه وسایل بخر نه اسم بذار!!

بعدم گفت تاریخ زایمان طبیعی  12 دی هست ان شا الله.

ولی خودم میدونم که پسرهبغل

بعدشم که با جواب سونو رفتم آزمایشگاه، جواب آزمایششم شنبه آماده میشه. ان شا الله که همه چی خوب باشه.

چند روزه حس میکنم عفونت ادراری گرفتم... امروز  صب رفتم آزمایش دادم، چند روز دیگه جوابش میاد.

به دکترم گفتم میتونم روزه بگیرم؟ گفت اگه ضعف نکردی حالت بد نمیشد فشار و قندت نمی افتاد بگیر وگرنه نه.

خیلی دلم میخواد یه روزم که شده روزه بگیرم اما میترسم نتونم، 18 ساعت خیلی زیاده... حالا شاید روزای آخر یه بار امتحان کنم.

**********************************************

خدایا به حق کریم اهل بیت به همه اونایی که منتظرن بچه های سالم بده، خدایااااا بهت التماس میکنم کسی رو اینجوری آزمایش نکن.

چند روزه حالم گرفته است واسه یه عزیزی که بعد کلی انتظار بارداریش خارج رحمی شد، خدایا کمکش کن. آرومش کن، دستشو بگیر دوباره بلند شه. آزمایش سختیه.. ولی همه مون آزمایش میشیم. بعضی آزمایشا خیلی سخته، اجرشم بیشتره. خیلی بیشتر. ایشالا خدا به بهترین نحو دلشو شاد کنه و ازین آزمایش سربلند بیرون بیاد و تا چند ماه دیگه یه نی نی سالم بیاد تو دلش. الهی آآآآمییین

راستی فردا روز میلاد امام حسن مجتبی سومین سالگرد عقد موقت من و همسریهمحبت، 20 روز محرم شدیم، تا بریم آزمایشگاه و بعد ماه مبارک عقد کنیم.زیبا

 

پسندها (3)

نظرات (13)

ستاره
10 تیر 94 14:35
به سلامتی ورودت به ماه چهارم مبارککککککککککک خدا رو شکر که بهتر شدی عزیزم .. انشاالله که هر چی هست دختر یا پسر فرق نداره سالم و صالح باشن عزیزم .. برا منم دکتر آز مایش عفونت ادراری نوشت ..چون بهش گفتم خیلی تکرر ادرار دارم تقریبا هر یه ساعت و بعضی موقع هر نیم ساعت میرم و میام .. زیر دلمم بعضی موقع خیلی درد دارم واسه همین برام آز عفونت و چکاب کامل نوشت .. در مورد روزه من تقربا اوایل ماه رمضون بود که تو شبکه سلامت شنیدم دکتر داشت در مورد روزه تو خانم های باردار حرف میزد و گفت روزه در دوران بارداری مخصوا در سه ماهه اول که جنین داره تازه شکل میگیره سیستم های عصبی و غیره تشکیل میشه اصلا صلاح نمیبینم به روزه گرفتن چون در بعضی مواقع باعث نقص تو سیستم عصبی و مشکلات دیگه میشه و حتی تو ماه های بالاتر هم نباید طوری باشه که به جنین آسیبی وارد بشه واسه همین توصیه به روزه نمیکنیم .. آخی این رو که نوشتی از دوستمون خیلی ناراحت شدم واقعا امتحان سختیه .. ان شاالله که به حق این روزها و شب های عزیز ان شاالله که اجر این امتحان رو خدا به زودی زود بهش بده و نی نی بیاد تو دلش به زودی زود .. خیلی سخته واقعا سخته .. سالگرد عقد موقتتون هم مبارککککککککککککککککک
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم خب من چهارم ولی فکر نکنم بگیرم با اینکه نسبت به اولیل بارداری کمتر گرسنه میشم اما تا 12 ساعت قابل تحمله ولی 18 ساعت زیاده واقعا. ایشالا خدا به همه منتظرا نی نی بده
ستاره
10 تیر 94 14:36
حالا باز در مورد روزه هر جور خودت صلاح میدونی عزیزم .. التماس دعا
مسئول سایت نی نی عکس
10 تیر 94 14:57
http://sungirl93.niniweblog.com/
مامان تمشک کوچولو
11 تیر 94 12:20
سلام خیلی خوشحالم که نی نی دارین. ان شالله بسلامتی. نی نی من با نی نی شما دو ماه اختلاف دارن. ان شاالله نی نی من آبان بدنیا میاد. خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید.
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بهم سرزدی با اجازه لینکت میکنم
صبا
11 تیر 94 14:26
سلام دوست عزیز من از طریق وب فافاجون باوبتون آشنا شدم وقتی قسمت درباره وبلاگ رو خوندم خیلی خیلی به دلم نشست. با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم بهمون سر بزنی امیدوارم این دوران شیرین رو به سلامتی وبا آرامش پشت سر بذارید...
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون. میام پیشت. منم.شما رو لینک میکنم
مامان
12 تیر 94 21:36
ممنون دوست خوب و مهربونم که از من یاد میکنی تصمیم دارم به خاطر شوهرم حال خودمو خوب کنم خیلی داره اذیت میشه ولی دکتر گفته تا ۶ ماه باید جلوگیری کنم تو رو خدا برام دعا کنید من محتاج دعا هاتونم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
آفرین عزیزم کار خوبی میکنی، واقعا شوهرت گناه داره، وقتی ما واسه این چیزا دپرس میشیم.مردا واقعا اذیت میشن، حس میکنن اونا تو حاشیه ان!!! 6 ماه چیزی نیس، اگه خودتو اذیت نکنی زود میگذره، حسابی سر خودتو شلوغ کن با کارای مختلف، باشگاه، پیاده روی، کلاس هنری، بذار روحیه ات عوض بشه. ایشالا خدا کمکت میکنه منم برات دعا میکنم
مامان لیلی
12 تیر 94 23:55
سلام عزیزم....ای جانم نی نی داری؟؟؟به سلامتی بیاد و بغلش کنی
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیلی
13 تیر 94 0:04
عزیزم خصوصی هم داری....بازم بود درخدمتم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم، همین که میگی کادرش خوب بوذه خیالم راحت شد، ان شا الله منم بتونم طبیعی زایمان کنم. فک کنم دکتر شما الان دیگه نیس، تو لیست برنامه درمانکاه اسمش نبود
مامان نی نی ناز
14 تیر 94 19:15
سلام عزیزم... انشالله نی نی نازت به سلامتی بیاد تو بغلتون... نی نی من یه ماه از نی نی شما کوچولوتره... به ماهم سربزن برامون دعا کن....
ستاره
23 تیر 94 11:02
سلاااااااااااااااااااام .. خوبی ؟؟؟؟ نی نی خوبه ؟؟؟؟ حالت بهتر شده ؟؟؟؟؟
مامان مریم
23 تیر 94 14:55
سلام عزیزم خوبی؟ خداروشکر بهتر شدی گلم انشاءالله همیشه نی نیت سالم و سلامت باشه
ساناز
23 تیر 94 18:28
سلام مامان مهربون اتفاقی از لینکای وبلاگ فافاجون امدم اینجا ورودت به سه ماهه ی دومو تبریک میگم و امیدوارم نی نی عزیز صحیح و سالم بیاد تو آغوشت منم مامتن متنظر یه دختر کوچولوام مواظب خودت باش و بهتره روزه هم نگیری
ستاره
24 تیر 94 19:57
خصوصی