محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

تاریخچه بارداری

1394/4/6 13:27
784 بازدید
اشتراک گذاری

 

-7 فروردین:اولین روز آخرین عادت ماهانه

-27فروردین: زمان احتمالی لقاح:

-11اردیبهشت: دیدن یک لک قهوه ای روز 33 دوره

-15اردیبهشت: جواب مثبت آزمایش بارداری روز38 دوره :(20هزار تومان)

-وزن در شروع بارداری 51 کیلو

-26اردیبهشت: شروع ویار(تهوع و معده درد و بد مزگی دهن)

-30اردیبهشت: ویزیت دکتر جامعي در درمانگاه فرهنگیان (16هزار تومان)/سرم خوراکی و داروها(22هزار تومان)

-صبح 3خرداد: اولین سونوی قلب/تشکیل ساک و قلب جنین، نشنیدن صدای قلب در 6 هفته و6 روز براساس سونو و 8هفته و 1 روز براساس  عادت ماهانه (54هزار تومان)

-عصر3خرداد: اولین ویزیت کتر حیدری دردرمانگاه بیمارستان بقیة الله: 3 خرداد/ هیچ گار نکرد، تا سونو رو دید گفت برو سونوی اورژانسی اما من نرفتم، فقط قبلش یه ماما برام تشکیل پرونده داد.(35هزار تومان)

-وزن در 14 خرداد 52/500

-16خرداد:دومین سونوی قلب/شنیدن ضربان منظم قلب جنین در 9هفته و1 روزبراساس سونو  و10 هفته  براساس  عادت ماهانه (54هزار تومان)

-18 خرداد:قیمت گرفتن از بیمارستان بقیه الله: هزینه زایمان طبیعی 3 میلیون و زایمان سزارین3میلیون و 500. اینو نوشتم ببینم تا دی قیمتها چه قدر عوض میشه!

-26 خرداد: سرم دوم رو زدم. به علت اینکه یک هفته تمام تهوع داشتم و هیچی تو معده ام نمیموند. ایشالا بهتر بشم. (23هزارتومان!!)

-31خرداد: ویزیت دوم دکتر حیدری (35هزار تومان)

-6تیر: سونوی ان تی و ان بی سن جنین براساس تاریخ پری و سون 13 هفته و 1 روز ، آزمایش غربالگری مرحله اول (228هزار تومان)

-10تیر:آزمایش ادرار و کشت ادرار (15هزار تومان)

-3مرداد: ویزیت سوم دکتر حیدری(35هزار تومان)

-داروها: کلسیم و دو سری پریناتال10 و 12 تا، فرفولیک، پماد  (79هزار تومان)

*این پست به مرور تکمیل میشه، قیمت ها رو هم گذاشتم تا بماند برای ثبت در تاریخ:-D

پسندها (3)

نظرات (12)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:23
سلام مامان بانو منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
فافا
20 خرداد 94 12:33
خداروشکر هم برای قلب نی نی و هم برای اینکه از آدم نگرانی نیستی و زودی مث من خودتو نمی بازی. مگه زایمان طبیعی رایگان نشد؟ البته فک کنم بیمارستانهای خصوصی پولی باشن. البته رایگان بودنش هیچ فایده ای نداره اینقد پول بیخودی بابت بهونه های مختلف از بابای بیچاره میگیرن که خدا میدونه. انشالله به سلامتی فارغ بشی عزیزم.
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
خب استرس واسه نی نی از همه چی بدتره. رایگان؟ فک کنم تو دولتیا باشه اونم دکتر نمیاد بالاسر مریض که دانشجو میاد.. بقیه الله نیمه خصوصیه وگرنه خصوصیا خیلی گرونتره سزارین 5 و 6 تومننه ایشالا قسمت خودت بشه
مامان مهربون
23 خرداد 94 8:58
سلام عزیزم، خوبی خانم؟ خیلییییییییییییییییییییییی زیاد تبریک میگم عزیزدلم من از وبلاگ قبلی که داشتی همیشه بهت سر میزدم و در جریان کارات بودم وبلاگ جدیدتم هر موقع که وقت میشد یه سر یزدم ببینم مامان شدی یا نه به خدا وقتی که دیدم مامان شدی خیلی خوشحال شدم الحمدلله الحمدلله الحمدلله خیلی مراقب خودت و نی نی باش خیلی خوشحالم واست، خیلی زیاد
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووون ایشالا که زود زود زود نی نی شما هم میاد، نگران نباش
مامان مریم
23 خرداد 94 13:34
سلام عزیزم خوبی؟ گلم انشاءالله هرچه زودتر ویارت هم برطرف میشه و از بارداریت لذت ببری
فافا
24 خرداد 94 10:48
آهاننننننن الان خوب شد. تم قبلی خیلی به حال و هوای الان نمی خورد. الان خوشگل شد اینجا. برای ورود نی نی نازی .
منتظر لطف خدا
28 خرداد 94 11:46
به سلامتی عزیزم ان شالله نی نی ت سالم و تپل مپل بیاد بغلت
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم ان شا الله نی نی شما هم زود زود میاد
مامان فاطمه
2 تیر 94 12:20
salam azyzam" man emroz omadam webet. fekr nemikardam op shode bashi, khili khoshhal shodam, tabrik migam en shallh besalamati fareg beshi < man maman rihanam in web jadidame
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
اوا سلام عزیزم به وبلاگ قبلیت سر زدم چند بار دیدم نی نی ات به دنیا اومده اما نتونستم وب جدیدتو پیدا کنم. مرسی بهم سر زدی لینکت میکنم با اجازه
ستاره
2 تیر 94 14:20
سلام عزیزم.. مجدد مبارکه وای اگه بدونی چقدر دنبال آدرس ایمیلت بودم چون آدرس وبت رو نداشتم و هر چی سرچ هم میکردم نمیومد .. آخه من آدرس ایمیل و تغییر دادم و قبلی رو پاک کردم .. چون گفته بودی اگه دوست دارم بازم کارهامو بهت اطلاع بدم ولی آدرسی ازت نداشتم گفتم الان پیش خودت میگی بهم وعده الکی داد .. خدارو شکر که پیدات کردم .. یه خبر خوش بدم که منم جوجه ام اومد تو دلم .. 25 خرداد باید پری میشدم که خبری نشد و فرداش عصر بی بی چک زدم مثبت شد و رفتم آز دادم اونم مثبت شد .. اینم آدرس وب جدیدمه .. دیگه حالا که پیدات کردم نیازی به ایمیل نیست .. مواظب خودت و نی نی جون باش ..
ستاره
2 تیر 94 14:20
خصوصی داری
ستاره
2 تیر 94 14:34
با اجازه لینک شدی مجدد
مامان
4 تیر 94 15:18
سلام منم این ماه جواب تست بارداریم مثبت شد و چون میخواستم استرس نگیرم دیر رفتم سونو که فهمیدم خارج رحمه و یهو حالم بد شد تا رسوندنم بیمارستان خونریزی داخلی کردم و در آخر یه لولمم از دست دادم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
خیلی ناراحت شدم، پس دیر سونو رفتن همیشه ام خوب نیس.. اما من فک میکردم خارج رحمی علایم داره. ولی خب با یه لوله ام میشه باردار شد مگه نه؟ یه دکتر خوب تحت نظر باش ایشالا چند ماه دیگه یه بارداری خوب داشته باشی... فدات شم خودتو نبازیا
مامان آینده
7 مرداد 94 11:58
سلام. وبتون زیباست و قدم مهمونتون خووووووش جالبه تاریخ ها رو مینویسین و هزینه ها رو. ایده ی قشنگی بود. مهمون وب منم بشین با آرزوی بارداری راحت و شیرین