محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

سونو آنومالی

1394/5/18 10:46
800 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه من و همسری رفتیم سونو آنومالی و آزمایش غربالگری.

تو سونو نی نی رو دیدیم و دکتر گفت ایشون یه اقا پسر گل هستن.

موقع رفتن ازماشین پیاده شدیم یه بخشی رو پیاده بریم یهووو من وسط خیابون حالم بد شد، قندم افتاد پاهام تولن نداشت اصلا، سریع نشستم یه آب نبات گذاشتم دهنم، همیری آبمیوه و شکلات خرید خوردم حالم یه کم بهتر شد اما خوب خوب نشدم. آخه صب زود پاشدم صبحانه ام هول هولی خوردم که زود برسیم مطب، اینم نتیجه اش.

نازم زیاد شده!! والا! دیگه تا شب حالم روبراه نبود.  یه روز خوبم یه روز بی حالم.

خدا کمک کنه این چند ماهم بخیر بگذره ان شا الله

پسندها (2)

نظرات (13)

ساناز
24 مرداد 94 12:55
سلام عزیزم مبارکتون باشه ان شالله زیر سایه ی شما و پدر محترمش بزرگ شه پسر گلمون... واسه بی حالیت بیشتر سعی کن غذاهای مقوی بخوری و مواظب خودت باشی البته دیگه فکر کنم کم کم بهتر شی مواظب خودتو نی نی باش
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم ان شا الله خدا رو شکر خوبم
صبا
24 مرداد 94 13:22
مبارک باشه عزیزم انشاالله به سلامتی بغلش کنی پسمل گلت رو مواظب خودت باش دوستم مغزیجات بیشتر بخور
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله آره گاهی میخورم، مرسی
ستاره
24 مرداد 94 13:49
ای جانم خدا پسر گلت رو برات حفظ کنه عزیزم .. تهوع هات بهتر شده ؟؟ الان دیگه میتونی غذا بخوری ؟؟ انشاالله که این چند ماهم به سلامتی میگذره و نی نی نازت و بغل میگری عزیزم ..
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
ممنون عزیزم الان دیگه بله هم تهوعام خوب شده هم همه چیز میتونم بخورم
مامان مریم
25 مرداد 94 18:32
سلام عزیز دلم به سلامتی انشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونش بزرگ بشه گلم بیشتر مواظب خودت و پسمل خوشگلمون باش
فافا
26 مرداد 94 12:38
پس حدست درست بود . خودت به دلت برات شدهبود که ن نی جون شاه پسره . مبارکا باشه عزیزدلم .
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
بله مامان جدید جونم
مهتاب
28 مرداد 94 14:48
سلام ميشه براي من خيلي دعا كني من 14 ماهه كه منتظر ني ني هستم، دعا كن براي منم از شهدا بخواه ايشالا كه دامن من هم سبز شه
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم چشم من دعا میکنم اگر قابل باشم ان شا الله نی نی شما هم هرچه زودتر بیاد و دلتونو شاد کنه
maman zahra
8 شهریور 94 18:30
سلام گلم . خیلی خوشحال شدم فهمیدم دوران شیرین حاملگی رو طی میکنی. مادر شدنت مبارک. دوست دارم ابجی مجازی من
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر نی نی ات به سلامتی دنیا اومده ممنونم
....
10 شهریور 94 11:53
حتماً حتما این فیلمو ببینید حجمی نداره شانسه که در خونتونو زده از دست ندید ، http://hn6.asset.aparat.com/aparat-video/6e0f69e7ffb5d18e11c493404b086bef2435638-240p__51676.mp4
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
کاش موضوعشو میگفتید
بهاربانو
12 شهریور 94 0:30
ان شاءالله بهتر شی عزیزم...در عین سختی شیرینه هااا..نه؟!
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم بلههه خدا روش کر سختی هاش میگذره، همش خاطره اس همش فدای سر نی نی
مهديه
12 شهریور 94 10:58
سلام ميخواستم بدونم اين كلاس هاي بارداري راضي هستيد من چون شاغلم عصرا خيلي خسته ام خيلي خوابم مياد ولي اگر خوبه برم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید مثکه دیر دارم جواب میدم. آره خوبه البته کلاس تئوریه ورزش اینا نیست اما حرفاشون خوبه مخصوصا برا زایمان طبیعی دونستن لازمه. البته کلاسا صبحاست، فک کنم جایی عصر کلاس باشه
نمدکده زیبا
15 شهریور 94 9:15
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام ، چشم
پریسا
18 شهریور 94 13:57
سلام مامان محمد جواد وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون باشه ، بهت رای دادم
مامان آریا
23 شهریور 94 19:46
سلام مامان نی نی مبارکککککککککککههه بسلامتی جنسیت نی نی هم معلوم شد. چه اسم قشنگی هم براش انتخاب کردین.
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون شما که دیگه کم کم به اخر راه داری میرسی. ایشالا بقیه اشم بخیر و خوشی بگذره برات