محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

پایان شش ماهگی

1394/6/26 10:38
548 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی حوصله پای لپ تاپ نشستن رو ندارم

یعنی فک میکنم خوبم نباشه

واسه همین کم سر میزنم اینجا

خدا رو شکر همه چی خوبه

امروز هفته 25 تموم میشه و من و گل پسر میریم تو 26 هفته، یعنی آغاز ماه هفتم.

این هفته آزمایش قند دادم و شکر خدا آزمایشم خوب بود و مشکلی نداشت، الحمدلله خیالم از قند بارداری راحت شد، ان شا الله بقیه اشم به خوبی بگذره.

وزنم زیاد شده، حسابی سنگین شدم و شکمم بزرگ شده، دیگه نمیتونم معمولی نماز بخونم و پشت میز وامیستم. وزنم باعث شده زانو درد بگیرم... البته تو حالت عادی درد نمیکنه وقتی مثلا رو زمین بخوام دولا شم و خمش کنم درد میگیرم.

راستیییی یه سه هفته ایه تکونای نی نی رو قشنگ حس میکنم، هرچی میگذره تکوناش محکم تر و بیشتر میشه، الهی قربونش برم، همه سختی ها فدای سرش.

گاهی تنگی نفس هست، گاهی کمر درد، گاهی کلافگی، گاهی تپش قلب ولی این روزا دیگه هیچ وقت اینجوری تکرار نمیشه، الان فقط من و نی نی دوتایی با همیم و میتونیم کلی باهم حرف بزنیم.

تازه سختی های بعد از تولد فک کنم از الانم بیشتره.

ماه پیش به خاطر افت قندم رفتم پیش دکتر غدد، ایشونم گفت قندت نرماله نترس این افت قند نیست، هروقت اینجوری شدی یه چیز شیرین بخور. آزمایش تیروییدمم دید و گفت کم کاری و پر کاری نداری خوبه اما یه کم گواتر داری بهتره قرصو بخوری، هفته ای 5 تا نصف قرص. از وقتی اینو میخورم قندمم دیگه نمی افته!!!

حالا ماه دیگه باید دوباره آزمایش تیرویید بدم.

هنوز خیلی چیزی برا نی نی نخریدیم، البته زحمتش رو دوش مامان و بابامه، منم حالم یه جوری نبود بتونم باهاشون برم خرید ولی ازین به بعد سعی میکنم برم باهاشون، یه چیزایی ام دوس دارم خودم براش بخرم ایشالا.

دو هفته ای هست صبح ها با همسری میریم پارک پیاده روی، از وقتی میرم پارک حالم خیلی بهتره، خب قبلش نمیتونستم برم چون دکتر اجازه نداده بود به خاطر جفتم و اینکه قندمم می افتاد و میترسیدم چیزیم بشه.

خدایا شکرت به خاطر همه نعمتهات، خدایا این روزها رو نصیب همه ی چشم انتظارا بکن.

پسندها (2)

نظرات (5)

همراه رایانه
26 شهریور 94 15:34
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
صبا
27 شهریور 94 14:14
سلام عزیزم خوشحالم که همه چیز خوبه معلومه که بعد از تولد سختیها چندبرابر میشه و دلت برای روزهای بارداریت تنگ میشه ولی شیرینی داره که سختیها رو از یادت میبره امیدوارم بقیه راه رو هم بسلامت بگذرونی التماس دعا
ستاره
28 شهریور 94 20:02
سلام عزیزم .. خوشحالم که حال هر دوی شما خوبه عزیزم .. واقعا این لحظات تکرار شدنی نیست .. خیلی شیرینه .. خدا به حق این روزهای عزیز نصیب همه منتظرا بکنه الهی آمین .. راجع به گواتر بیشتر تحقیق کن فقط با حرف یه دکتر شروع به خوردن قرص نکن من خودم کم کاری دارم .. اصلا من فکر کنم گواتر به همون کم کاری یا پر کاری میگن چیزی جدای این دو تا ما نداریم .. نمی خوام بترسونمت ولی تو رو خدا به چند تا پزشک متخصص تیرویید مراجعه کن تا مطمئن بشی که نیاز به قرص داری .. من یکی از نزدیکامون اصلا تیرویید ش مشکل نداشت رفت دکتر براش آزمایش نوشت انجام داد بعد جواب رو خواست ببره بهش گفتم پیش دکتر متخصص برو چون تیرویید شوخی بردار نیست گوش نکرد گفت نه دکتر من مال گلسار هست و خیلی خوبه و این حرفا خلاصه دکتر بهش گفت باید دارو بخوری یه کم کمکاری داری اینم شروع کرد به خوردن بعد از یک ماه شاید دوماه رفت پیش یه دکتر دیگه متخصص اون برگه آزمایش اولش رو دید گفت که تو اصلا مشکل نداشتی و نیازی به دارو نبود ولی چون قرص رو خوردی دیگه باید تا آخر عمرت بخوری .. چون داروی تیرویید اینطوریه که اگه مشکلی نداشته باشی و بخوری اون قرص خودش باعث کم کاری میشه .. خواهر منم با همین اشتباه دکتر مجبور شد قرص بخوره .. منم 12 ساله دارو میخورم و تو این چند ساله از دکترم نشنیدم که گواتر جدای از کم کاری و پر کاری باشه .. اگه دوست داشتی اسم داروتو بگو ببینم چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته بازم تاکید میکنم قصدم ترسوندنت نیست فقط اینکه بیشتر تحقیق کنی و چند تا دکتر متخصص دیگه هم برو .. ببخش عزیزم ..
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم قبلش تحقیقامو کرده بودم عزیزم، دکترمم خوبه، بیماری گواتر بررگ بوده غده زیر گلوئه، مال منم یه کم بزرگه، ممکنه همراه با کم کاری یا پرکاری باشه ممکنه نباشه، تو اینترنت سرچ کنی راجع بهش نوشته نمیدونم.چرا نشنیدی. درمانشم همین قرص لووکتسینه. به جز گواتر دکترم گفت اگه برای کم کاری قرص نخوری داره عددش میره بالا، قرصو داد که پیش گیری کنه، دو ماه یه بارم آزمایش نوشت. اتفاقا ازش پرسیدم باید تا آخر عمر بخورم؟ گفت نه مال شما فقط تو بارداریه، کم کاری نداری که بخوای همیشه بخوری. ولی اگه نخوری عددش زیاد میشه اوت موقع برای جنین خطر داره. قرصم همین لووکسینه که روزی نصف میخورم
مامان آینده
1 مهر 94 23:59
سلام عزیزم خوب هستی ؟ نی نیت خوبه ؟
مامان فسقلی
13 مهر 94 12:32
سلام مامان نی نی خدا رو شکر که دیابت و تیرویید نداری تو بارداری. ان شالله که تنتون همیشه سالم باشه تا بتونید یه نی نی صحیح و سالم بدنیا بیاری.