محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

تخت نی نی

1394/7/15 11:38
660 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه وارد هفته 28 شدم، چند روز پیش رفتم سونو و بعد چند وقت نی نی رو دیدم، البته من که چیزی سر درنمیاوردم اما دکتر گفت نی نی مون بزرگ شده، آقا شده، یک کیلو شده، سرشم چرخیده به پایین، قدشو یادم رفت بپرسم اما فک کنم باید سی و خورده ای باشه.

دیروز رفتیم برای گل پسر تخت و قالیچه و لوستر و ساعت خریدیم، دستشون درد نکنه. تا چند روز دیگه تختو میارن و اتاق رسما میشه مال صاحب جدیدش.

ایشالا تا قبل محرم میریم بقبه چیرا رم میخریم که محرم صفر کاری نداشته باشیم.

خدا رو شکر حالم خوبه دیگه حالم مث چند ماه پیش نیس الحمدلله، نمیدونم مال دارومه یا تغییر ماه حالمو خوب کرده.

خدا رو شکر، تقریبا 12 هفته دیگه مونده ان شا الله به ورود نی نی.

بازم مثل همیشه دعا میکنم برای تمام چشم انتظارا، ان شا الله خدا دامنشونو سبز کنه.

شاید اتاق نی نی آماده شد عکساشو بذارم، دیگه نمیدونم.کی بشه، محرم هرجا رفتید برای منم دعا کنید، منم یاد همه هستم

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان باران
15 مهر 94 12:01
چه درباره وبلاگ زیبایی
مـامـان مـعصومـه
15 مهر 94 13:29
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` -----------♥ ---------♥ --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
محجوب بانو
16 مهر 94 0:06
سلام عزیزم انشالله نی نی نازتون به سلامتی بدنیا بیاد به بوی بهشت ما هم تشریف بیارید خوشحالمون میکنید راستی عکس های اتاقش رو که گذاشتی خبرم کن، بیام( البته اگه قابل بدونی )
مامان مهربون
16 مهر 94 12:41
سلام عزیزم مبارک نی نی باشه همه ی چیزای خوشگلش انشالا به راحتی و سلامت دنیا بیاد دعام کن دوستم دعا کن منم این روزا رو تجربه کنم
مامان فسقلی
20 مهر 94 13:06
واای مبارک باشه ان شالله به سلامتی منم التماس دعا دارم تو ماه محرم.