محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

قلب نی نی

1394/3/16 21:10
996 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جون نیومده به ما استرس دادی هااا.

به حساب تاریخ پری 8 هفته و 1 روز گذشته بود که رفتم سونو برای دیدن قلب. ساک و قلب نرمال بود اما دکتر ضربان رو نشنید! بعدم کفت سن جنین 6 هفته و 6 روزه.

من گفتم دوره هام 33 روزه است و احتمالا لقاح دیر انجام شده.

دکتر گفت اگه لکه بینی نداری یک یا حتی دو هفته دیگه ازمایش رو دوباره تکرار کن.

بماند که عصرش رفتم دکتر و دکتر گفت برو سونوی اورژانسی الان قلب باید بزنه!!! اما من نرفتم و تصمیم گرفتم دو هفته صبر کنم.

حالا خدا رو شکر امروز عصر رفتم سونو و قلب کوچولوی نی نی تاپ تاپ زد و ما رو از نگرانی در اورد.

خدا رو شکر

اکیدا توصیه میکنم زود نرید سونپ، مخصوصا استرسی ها و اونایی که تا به چیزی میشه 10 جا میرن سونو!

توکل کنید به خدا:-)

پسندها (1)

نظرات (0)