محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

ویار...

1394/2/30 12:22
971 بازدید
اشتراک گذاری

هفته هفت که شروع شد حال منم خراب شد.

قبلش همش ضعف و اینا داشتم و دائم میخوردم ولی ئارد هفت که شدم مدام حالت تهوع، هیچی تو معده ام بند نمیشد، دیگه دیدم دارم می میرم رفتم دکتر.

برام قرص ضد تهوع نوشت و مولتی ویتامین و فولیک اسید.

یه سرم خوراکی ام نوشت که بهش ویتامین ب 6 اضافه کنن، خلاصه رفتم زیر سرم تا یه کم حالم جا اومد.

قرض ضد تهوعو گفت روزی دوبار بخور ولی تا مجبور نشم نمیخوام بخورم.

ولی دو روزه معده درد امونمو بریده، اینقد تشنمه ولی آب نمیتونم بخورم، گرسنمه ولی از ترس معده درد کم غذا میخورم. گاهی جای اب یه کم شربت ابلیمویی چیزی میخورم اونم کم... معده ام که ناراحته دهنمم تلخ میشه.

خلاصه اوضاعیه. یا معده یا ضعف یا حالت تهوع. همش باهم خوب نیست.

سیرابی و نون سوخاری و بیسکویت ترد و عرق نعناع یه کم حالمو بهتر میکنه ولی چاره ای نیست باید تحمل کرد. بازم خدا رو شکر ازین بدترم میتونست باشه.

فک نمیکردم اینقدر سخت باشه بارداری، 227 روز دیگه مونده تازه اول راهه...

دکتر تاریخ زایمان 15 دی تخمین زد، تولد خودم 16 دی هست، نی نی دی ماهی میشه ایشالا.

الانم که افتاده تو فصل گرما، روزا طولانی... هوا داغ جایی نمیتونم برم، اذیت میشم.

امروز بهترم خیلی بهترم خدا رو شکر.

ولی همش فدای سر نی نی . همسری میگه خودمون خواستیم دیگه اینقد غر نزن.

هنوز نرفتم سونوی قلب، احتمالا هفته نه میرم، هرچند دکتر گفت الانم میتونی بری اما یکی بهم گفت الان با واژینال احتمالش بیشتره منم از سنونو واژینال خاطره خوبی ندارم!!

ایشالا زود زود سر همه اونایی که هنوز نی نی ندارن بیاد این روزا.

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان
1 خرداد 94 0:41
خدا رو شکر تو هم به این دوران رسیدی انشاالله هر چه زودتر خوب بشی. از این دوران لذت ببر
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا زود زود نوبت خودت بشه، من دلم روشنه
مامان نفس طلایی
1 خرداد 94 14:47
عزیزم ی دفعه یه دکتری می گفت برای تهوع بارداری سر قاشق چای خوری زنجبیل بریزین تو چای و صبح بخورین و می گفت صبح ها قبل از بلند شدن از جا یه مقداری نون خشک بخورین ... البته بازم سرچ کن من فقط شنیدم ... روزهای خوبی داشته باشی بانو
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی. امتحان میکنم
فافا
3 خرداد 94 11:57
وای عزیزم خیلی خوشحالم که اینا رو می خونم . خوشحالم که تو هم دچار این عوارض شیرین و تکرار نشدنی بارداری شدی. فدای نی نی بشم که نیومده هنوز این همه توی دل ما جا خوش کرده . بوسسسسسسسسسسسس مراقب نی نی دی ماهی ما باش.
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم. دعا کن برامون. ایشالا زودتر قسمتت بشه ویار حاملگی
ستاره
2 تیر 94 14:27
سلااااااااااام ماامانی غرغرو شوخی میکنم .. وای ویار خیلی بده انشاالله که هر چه زودتر ویارت برطرف بشه و خوب بشی عزیزم .. هر چند که برای مادر تحمل این ویار هم شیرینه ولی خب دیگگه چقدر جالب نی نی یه روز قبل تاریخ تولد خودت دنیا میاد ..