محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

بدون عنوان

1394/2/15 22:19
353 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم الان هفته چندمم، فک کنم پنجم یا ششم. اما حساب کتاب قراردادی دکترا رو دوست ندارم، یعنی چی که از روز اول پری که هنوز هیچی نبوده حساب میکنن... من سن نی نی رو به روش و حدسی که رو زمان لقاح میزنم حساب میکنم. چیزی ام که بالای وبم زدم بر اساس حساب خودمه

در روايتي چنين بيان شده است كه حسن بن جهم مي گويد از امام رضا ـ عليه السلام ـ شنيدم كه ايشان از امام باقر ـ عليه السلام ـ نقل مي كرد كه نطفه در رحم، چهل روز مي ماند بعد تبديل به علقه مي شود پس بعد از چهل روز مبدل به مضغه مي گردد و بعد از چهل روز روح در او دميده مي شود ، یعنی ماه چهارم.

ما انسان را از عصاره اي از گل آفريديم سپس او را نطفه اي در قرارگاه مطمئن قرار داديم سپس نطفه را بصورت علقه و علقه را بصورت مضغه و آن را استخوانهايي در آورديم و بر استخوانها گوشت پوشانديم پس از آن او را آفرينش تازه داديم. 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان
19 اردیبهشت 94 12:25
وااااااااااااااای باورم نمیشه خدایا شکرت نمیدونی چقدر خوشحالم برات فقط میتونم بگم شکررررررررررررررررر عزیزم انشاالله بارداری خوبی داشته باشی تو رو خدا برا منم دعا کن
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم حتما دعا میکنم اگر قابل باشم، ایشالا خیلی زود نی نی شما هم میاد فقط آروم باش و توکل کن به خدا
مامان
20 اردیبهشت 94 1:01
سلام عزیزم بازم خدارو شکر وای من که خیلی برات خوشحالم آزمایش جدید نداده رفتیم دکتر برا ماه آینده براش نوشت وقتی آزمایش داد برات میفرستم شما بعد عمل شوهرت آز داد وضعیتش چطور شده بود
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
وضعیتش رو به بهبودی بود، ولی اینکه فک کنی خیلی تغییر زیادی کرده بود، نه. آخرین آزمایش 17 فروردین بود یعنی 6 ماه بعد عمل، تعدادش خیلی خیلی خوب شده بود البته از اولم بالای نرمال بود و مشکل نداشت. مورفولوژیش 2 درصد بود که دوبرابر شد یعنی رسید به حداقل میزان نرمال تحرک آ هنوز به نرمال نرسیده بود اما مجموع آ و ب باهم بالای نرمال بود.
هستي شاد
22 اردیبهشت 94 11:13
عزيزم مباركت باشه خداروشكر خيلي برات خوشحال شدم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا قسمت خودت بشه هرچه زودتر
فافا
24 اردیبهشت 94 9:44
عزیزدلم مبارکه . انشالله به سلامتی. وای چقدر خوشحال شدم بالاخره یکی از دوستام مادرشده. انشالله به زودی زود نی نی خوشگلت میاد تو بغلت و دیگه از انتظار درمیای.
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالازودتر قسمت خودت بشه، بقیه مشکلاتتم حل بشه زودتر