محمد جواد عزیز مامحمد جواد عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

تست بارداری

1394/2/15 22:12
386 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز باورم نمیشه...

این ماه به تنها چیزی که فکر نمیکردم بارداری بود...

قرار بود پری بیاد بعد بریم رویان...

اما پری نیامد، تا یه هفته صبر کردم بعد رفتم آزمایش. 

روز 33 پری یه لک قهوه ای رو لباسم دیدم فک کردم پری اومده اما بعد قطع قطع شد.

اینقد مطمین بودم جوابش منفی میشه شوهرمو فرستادم جوابو بگیره، که اونم از همون بیرون زنگ زد گفت مثبته...

این ماه 8 فروردین پری اومد و 11 روزه پاک شدم، یعنی لکه بینی داشتم، دوبارم بیشتر اقدام نداشتیم، یکی دو روز مونده به پری موهامو رنگ کردم...

هنوز تو شوکم تا نرم دکتر، تا سونو نشم باورم نمیشه...

جواب آزمایشم 200 بود. دکتری که میرم پیشش دوشنبه هفته آینده مطبه، امیدوارم دیر نباشه تا اون موقع.

خدایا شکرت، ایشالا روزی همه چشم انتظارا بشه.

خدا درست وقتی انتظارشون نداری برات معجزه میکنه، فقط خدا...

خدا جونم خودت مواظب همه ی تو دلی ها باش...

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان آینده
15 اردیبهشت 94 23:09
سلام.مبارک باشه عزیزم.ان شاالله به سلامتی بیاد بغلت خانومی تو این ایام دعا برای منتظرا فراموش نشه.ان شاالله همه منتظرا این لحظاتو درک کنن
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون اگر قابل باشم برای همه دعا میکنم، ایشالا انتظار همه به پایان برسه
هدیه
15 اردیبهشت 94 23:48
سلام بانو جون واییییییییییییییییی نمی دونی چقدر خوشحال شدم مبارکا باشه و ان شالله صحیح و سالم به دنیا بیاد مراقب خودت باش
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
مرسی عزیزم . ایشالا عروس بشی
مامان نفس طلایی
28 اردیبهشت 94 13:57
سلام دوست من خیلی خوشحال شدم .. خیلی التماس دعا دارم
مامان ِ محمدجواد
پاسخ
ایشالا حاجت روا بشی عزیزم، زود نی نی شما هم بیاد
ستاره
2 تیر 94 14:33
دقیقا راست میگی درست وقتی بیخیال میشی و دیگه انتظار نداری همه چی درست میشه .. ما هم که رفتیم پیش دکتر همسرم گفت تا 6 ماه بمونین اگه نشد دوباره بیاین ..گفت ممکنه طول بکشه .. تازه برا دکتر من نامه نوشته بود که شما اقدامات لازم رو برای بارداری همسر ایشون انجام بدید .. منم سه بار بیشتر اقدام نداشتم اونم چی بعدش اصلا دراز نمیکشیدم و سریع میرفتم میشستم ووقتی که دیدم جواب آز همسرم خوب شده پیش خودم گفتم از این ماه خیلی جدی اقدام میکنم چون مهم اینه که خوب شده .. که خبر نداشتم حالا نی نی اومده ... واقعا خدارو شکر ..